luni, 17 mai 2010

Paradoxal kind of life

Daca intr-unul din posturiile trecute tanjeam dupa putina normalitate in viata mea,ei bine ce credeti...viata mi-a zis "n-are,ba",si uite asa resemnat si pe marginea prapastiei unde cazi spre nebunie am fost inspirat inca odata de colega mea de bloguiala Blonda si m-am gandit sa mai scriu despre un aspect ciudat al vietii mele,si anume viata mea paradoxala....mereu am folosit termenul asta pt. a imi descrie existenta.Cum numesti o persoana care zice cu un tricou de 200 de eur pe el "nu pot sa sun pe orange,ca n-am credit",sau care plateste 75 de ron pe o cursa de taxi(mercedes) de la otopeni pana la 1 mai si apoi se urca linistit in tramvaiul 41 cu ochelarii marc jacobs,tricou si bascheti burberry pana acasa(n-am masina,n-am carnet,nu-mi place sa conduc),care a avut practic abonament la o masa intr-un club de fite din bucuresti timp de mai mult de un an dar care uneori lunea cerea bani bunicii pt. tigari,care o arde ca in cele mai frumoase si "the shit" locuri din oras si pe o banca cu baietii in cartier dupa(e drumul taberei totusi,fitza cartierul)....si sa lasam partea financiara si sa o luam pe aia sentimentala,azi ma suna 3 tipe destul de tari ca vor sa se vada cu mine(ca sunt eu pampalau si idealist in dragoste si in cautarea acelei relatii,e partea a doua),maine imi da cu flit nu stiu ce pustoaica cartierista care e cu 5 clase sub tipele respective........Cum numesti o asemenea persoana?e fericita sau e trista,e bogata sau e saraca,e plina de fitze sau o arde boschetareste(ca bine imbracat e sigur ;)) ),e cineva sau e un nimeni???....sau poti sa o numesti simplu Cichi.

2 comentarii:

  1. "E o perversiune, sau o practica a celor rafinati?" E cum vrei tu sa fie. Intrebarea mea este: daca poti sa mananci caviar, de ce pui gura pe slana cu ceapa?

    RăspundețiȘtergere