vineri, 7 mai 2010

citate din 1 mai

Stiu ca e cam tarziu sa postez ceva despre 1 mai dar zilele astea chiar am avut viata personala,bussiness,astea...da-l in masa de blog ;)).Acum as vrea sa fac o avancronica asa,dar parca s-a racit,nu mai are farmec,asa ca m-am gandit eu mai bine si am zis ca totusi merita sa citez anumiti cunoscuti pt. ca ce a iesit din gura lor in acest week-end dedicat decadentei si haosului(in ultimele 3 luni haos a fost cel mai pronuntat cuvant de catre tinerii romani) este ceva de domeniul fantasticului....le multumesc pt. multiplele crize de ras provocate and here we gooo:
"bai ma duc la aia in camera sa beau o votca cu sprite,ca au aia un spriiite"
"oficient m-am facut mort" "aduchen,oriuchen,aduuuuuuuutz" "bai...bai....bai cichichane.....bai dragul meu prieten cristian ursu....bai....bai mai du-te in p**a mea de aici"
"ti-am adus cheiile ...-bine,hai ca vorbim .....-bine,pa........bine ma,pleaca in p**a mea si lasa-ma in pace sa ma droghez" "bai,bai....bai fii atent ca eu vbesc serios acum......am doua carii aicea jos" "joaca steaua,zici ca-i barceloooona,si stoichita zici ca-i guardioloooola" "ia zi maaa,mergem sa agatam niste cunoscuti" "vreau sa vad toate fetele sus pe bar,sus pe bar,cu dan diaconescu si voicu panzar,sus pe bar,sus pe bar" "ati mai fost si voi la pussscaaarieee"

Nu stiu daca amuzamentul vostru daca a fost starnit,dar stiu sigur carteva persoane mai in tema care or sa se prapadeasca atunci cand o sa citeasca ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu