marți, 27 aprilie 2010

slim fit for guys and boyfriend's cut for girls

Zilele astea m-am plimbat pe jos,m-am plimbat mult in speranta ca daca fortez chestia asta nu o sa conteze ca sunt sedentar in rest si o sa sa vada rezultatele.Nu s-au vazut si am ajuns la concluzia ca singura solutie rapida ar fii sa ma apuc sa consum heroina cam o luna asa (morbid,stiu).....totusi am fost socat de fetite cu vartele cuprinse intre 12 si 14 ani,da,ati citit bine.Am trecut pe langa mai multe grupuri de mafioate din astea mici pe diferite strazi sau alei si din gura lor am auzit numai chestii de genul:"da' cati prieteni ai tu fata" sau "fata m-am hotarat pe care dintre ei sa aleg".Asta ma face sa ma gandesc in primul rand ca femeiile au niste ani de experienta in avans fata de noi in domeniul relatiilor dintre sexe...bine ca de obicei avem noi intelectul ;)).Dar cum mintea mea se duce departe ma gandesc ca e posibil ca barbatii sa fie sexul mai sensibil din pctul. acesta de vedere si ca femeiile poarta masca asta constranse de societate,precum si noi constransi de aceeasi societate gossipgirleasca facem pe barbatii duri si indiferenti cand de fapt in noi se desfasoara emotii si sentimente de o mai mare anvergura decat cea a doamnelor sau domnisoarelor pt. care le nutrim uneori....cred ca de asta baietii poarta slim fit pants si fetele boyfriend's cut jeans de ceva timp :)).Cred ca este un mesaj subliminal si poate o sa se trezeasca lumea de la el ;)).Oare ne-ar placea noua barbatiilor sa intram in mult mai des si constant in interactiune cu femei care ne vor doar pt o singura partida de sex,care tind sa plateasca consumatia atunci cand iesim undeva,care vor sa iasa la club cand noi ne dorim o seara linistita petrecuta in doi?.....la cat de mult se schimba lucruriile pe planeta in ultimul timp,nu este exclus sa aflam in curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu