joi, 8 aprilie 2010

hip hop goes fashion or fashion goes hip hop




Cel putin de doi ani incoace am observat ca artistii mei preferati(negrii aia care canta rap) au cam lasat deoparte them baggy jeans,them grillz,them big ass chains,them nba jerseys in favoarea hainelor facute de mariile case de moda,deloc deranjant din punctul meu de vedere.E placut sa-i vezi pe Ludacris sau Nelly aranjati frumos si plini din cap pana in picioare de dolce&gabbana,sau sa-l auzi pe Jay-z laudandu-se in "run this town" ca poarta Martin Margiela.Acum mi-e mult mai usor sa ma imbrac si eu gen hip-hop fara sa mai fiu confundat cu un Eminem la mana a 2-a,fetelor le place,e de bine.Pe de alta parte observ si influenta incontestabila a acestui gen relativ nou de muzica si a 80's street style-ului in colectiile mariilor case de moda din zilele noastre,Dsquared bazandu-se pe acest stil.Chiar si Louis Vuitton(Louie V cum ii zic them niggaz) facand o colectie grafitti si avand colaborari cu artisti ca Pharrell Williams si Kanye West(sunt prieteni cu Marc Jacobs,creative director Louie V).Nu stiu eu exact ce se intampla aici dar fuziunea asta ma incanta.....aviz artistiilor rap de la noi,care sunt putin in urma din punctul acest de vedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu