joi, 8 aprilie 2010

beware bitches

Pana de curand ma deziceam total de ideea de blog,gandind pragmatic ca "nu ma scot cu nimic"...sincer nu vedeam rasplata.Insa traim intr-o era a schimbariilor radicale doamnelor si domniilor(sunt de parere ca lucruriile s-au schimbat in cei 25 de ani de cat sunt eu pe aceatsa planeta mai mult decat in ultimii 2000 de ani),iar acum observ ca toti ciudateii care isi pierd vremea bloguind primesc recunostiinta gen first row la prezentari de moda si etc.Asa ca dupa un mic experiment pe obrunetasioblonda.blogspot.com,reusita zic eu si restul lumii m-am gandit ca ar fii bine sa ma duc cu sut pe domeniul acesta.Putere de exprimare si puncte de vedere avem,cu timpul liber stam bine(mi-se potriveste perfect vorba "n-ai tu ani de scoala cata vacanta am eu"),deci...dupa cum spunea ilustrul atacant al stelei din trecut Claudiu Raducanu:"de ce nu,e o sanse".Blogul acesta va fii un fel de combinatie intre blogul tipic de moda(vezi hypebeast,sartorialist,highsnobiety) si posturi pline de ganduri si pareri personale,ca sa fie oferta variata.Eu unul personal stiu ca o sa fie ceva deoasebit si interesant,asa ca faceti loc......mult loc,here comes Cichi.

2 comentarii:

  1. U got a blog now nigga
    U think that you're cool
    But with that fat belly
    What you gonna do ? :))

    Keep It Real Hommie...Peace!

    RăspundețiȘtergere
  2. negruleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....am mai slabit,stai calm.:)))...dar u,with them whack rhymes,whatchu gonna do???sing a song with Gucci?:))

    RăspundețiȘtergere