miercuri, 12 mai 2010

Gotta have em' sneakers





































M-a rugat un cititor fidel sa fac un fel de rubrica doar pt sneakersi limited edition and shit....i-am spus ca atunci cand mai apare ceva interesant si nu uit...si daca am chef...o sa pun pe blog.Pana atunci m-am gandit sa arat sneakersii mei preferati si dupa care balesc(imi place puterea asta a mea de a ajunge repede la un compromis placut).Voi arata cele mai tari perechi de sneakersi din ultimul timp in parerea proprie si personala...pt perechiile astea m-as duce la mos craciun si l-as ameninta ca vin cu racheti rusi sa-i rupa mainiile si picioarele.Daca le-as avea,as merge cu transportul in comun,nu mai mi-ar trebui bentley ;)).Mai exact ce avem prin poze.....avem 2 perechi de gucci,un high top din colectia s/s 10 si o colaborare cu producatorul muzical Mark ronson,avem colectia facuta de Kanye pt. Louie V,un high top de la Giuliano Fujiwara,unul de la Rick Owens,unul cu aripi de inger-colaborare intre Jeremy Scott si adidas si unul Raf Simons...niste trussardi 1911 din colectia actuala si bineinteles,if you wanna shine,you gotta have them studded Louboutins :D.....enjoy.

3 comentarii: