vineri, 7 mai 2010

My life according to Kid Cudi


Acum ceva timp am facut un note din ala pe facebook care se numea "my life according to" in care trebuia sa completezi anumite chestii din viata ta cu titluriile unor melodii ale unui artist la alegerea ta,intr-un final nota fiind postata ca "my life according to cutarica".Evident ca l-am ales pe Jay-z pentru ca este artistul meu preferat si pentru ca are 11 albume de studio...deci un puhoi de cantece care s-ar potrivi.Jay-z e tare,versuriile lui m-au inspirat si m-au format ca persoana,dar daca este vreo persoana pe lumea asta care imi canta fix pe sufletul meu,acela este Kid Cudi,he truly sing the "sountrack 2 my life".Deci tot ce canta Scottie mi-se portiveste ca o manusa,parca ar canta de Cichi,nu de Cudi....cand zice "they can't comprehend,or even come close to understanding him,guess if i was borin' they would love me more,guess if i was simple in the mind,everithing would be fine,maybe if i was a jerk to girls,instead of being nice and speakin kind words,then maybe it's okay to say then,i wasn't a good guy to begin with" parca ma descrie perfect,asta sunt eu,o persoana uneori total neinteleasa si perceputa ca un nebun,si cu fetele nu mai vorbesc,prea gentelman pt secolul acesta(cu fetele pe care le plac),ma port prea ok cu ele si am tendinta de a ma indragosti si a cauta stabilitatea unei relatii contrar tendintelor tipice barbatului de a trage si el la poarta.In "i'll be" imi descrie ups and downs-uriile,am mereu perioade cand ma consider fericit si norocos si o persoana foarte ok care alterneaza cu momente in care sunt trist si cred ca nu o sa mai scap de anumite chinuri emotionale...in "day and night" imi descrie stilul de viata din ultimul an ;)).Si mai nou imi place "alive" in care parca scoate pe gura ce scot eu prin piele acum,e fix starea mea de semi disperare in ceea ce priveste gasirea unei consoarte care sa ma scoata din stilul meu de viata decadent,din sechelele ramase din precedenta poveste se dragoste si care sa-mi ofere liniste si stabilitate in viata.."a sexy lady who's pure,she has the cure /i hope she can find a man within' the beast/i hope she saves me from the curse i have to beat/i hope she figures out to save my soul/yeah,to save my heart,hey"....si asa ar mai fii inca nu stiu cate exemple dar as risca sa fac postul acesta cel mai lung din istoria blogspotului.Ideea este ca o persoana de aceeasi varsta cu mine si cu un way of life and thinking foarte similare a reusit in viata by just being himself.Lucrul asta nu poate decat sa ma inspire si sa ma incurajeze.......thank you Kid Cudi for existing.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu