luni, 7 iunie 2010

Oooooo,dulce libertate

Imi pare rau pt. absenta mea indelungata,insa in ultimele 2 saptamani am avut o viata foarte plina,petreceri de organizat,afaceri de facut,reintalniri obligatorii,bla,bla bla.E ora 13 luni,eu abia am facut ochi in timp ce altii au deja 5 ore de munca,si daca ma ridic sa ma uit pe geam sigur vad niste fete de oameni tristi si prinsi pentru totdeauna in rutina.Dar euuuuuuuu,eu m-am trezit Lunea asta cu o dispozitie de milioane pt ca de ceva zile realizez ca pentru prima oara in 13-14 ani de zile nu am nici un love interest,nu ma gandesc la absolut nici o fata,nu ma intereseaza nici o catelusha.Toata chestia asta imi reda un sentiment uitat in adolescenta,ma face sa ma simt liber,descarcat...acum un an psiholoaga la care ma duceam mi-a zis ca in momentul in care fericirea ta depinde de o alta persoana,tu esti practic un sclav,si a avut mare dreptate...ma simt pt prima oara in mult timp foarte aproape de 100% din potetialul meu.Si ca sa fie si o cireasa pe tortul asta delicios,l-am vazut pe tatal meu dupa 7 ani ieri.Nu am avut niciodata o relatie prea apropiata cu parintii,dar tot ma asteptam si eu sa ma cuprinda emotiile sau ceva de genul...nici vorba,am ras,m-am simtit bine,omul e caterinca asa.....dar atat.Intotdeauna l-am apreciat pe adolescentul Cichi mai mult decat pe actualul...ala micu' era mult mai tare,un pic mai arogant si emana maretia prin atitudinea lui.Sa speram ca o sa reuseasca sa iasa cat mai mult la suprafata si ca o sa-mi insufle cat mai mult din acest sentiment de dulce libertate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu