luni, 28 iunie 2010

Let's get it studded
























































In ultima perioada vad tot mai multe tinte,tot mai multe jachete si incaltari si pantaloni si genti si ce vreti voi cu tinte...si imi place,desi e un trend inspirat din muzica rock(dupa care nu prea ma omor),imi place,vine puternic si o sa ne loveasca si pe noi romanii...cu intarziere,evident.Christopher Bailey a facut o vesta din piele pt fall/winter 10/11 sau spring summer 11 la Burberry absolut geniala,Y-3(adidas/yohji yamamoto) au scos studded sneakers super interesanti si ei,insa cei care au pus acest trend pe harta mi-se par Douglas si Bess Abraham.Cei doi insuratei au infintat in 2000 o firma de bijuterii care a ajuns in zilele noastre la stadiu de linie completa de imbracaminte bazata pe........tinte din cate am observat eu(BESS).Atat produselele lor(vezi poze),cat si them studded y-3's se pot gasi pe ssense.com.....enjoy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu