sâmbătă, 18 septembrie 2010

Damir Doma

Eram ieri printr-o raita in magazine si intr-unul dintre ele in care nu gaseam nimic interesant am inceput sa-mi fac de joaca incercand sa imi dau seama care sunt incaltariile mele preferate in acest sezon.Damir Doma fenper sneaker a fost raspunsul instant care m-a facut sa ma intereseze si mai mult subiectul acestui post.Damir este un designer german de origine croata care e doar cu 3 ani mai batran decat mine (WOW) si pe care daca ar trebui sa-l caracterizezi dintr-un singur cuvant acela ar fi "prodigios" in parerea mea.Si-a facut studiile in legatura cu moda pe Berlin si Munchen,absolvind in 2004 cu "magna cum laudae",a migrat in capitala modei din Benelux apoi lucrand cu 2 din fabulosii Antwerp 6,si anume Ann Demeulemester si Raf Simons.Bazele operatiuniilor le are acum in Paris,mai exact in cea mai pitoreasca si cocheta zona a lui,avand un boutique pe stradutele inguste din Marais.Si avand in vedere faptul ca este sincer designerul care mi-a captat cel mai mult din atentie in ultimul an si ca Lenny Kravitz e client fidel,eu zic ca il asteapta un viitor mare.Si fetelor,watch out prima colectie pt. voi a fost prezentata la Paris fashion week in primavara asta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu