luni, 4 octombrie 2010

My Nemesis

Sunt o persoana cu o parere foarte buna despre sine,pot spune ca ma duc usor spre egocentrism,imi cunosc foarte bine potentialul si sunt mai mereu increzator in fortele mele,dar toate astea se prabusesc intr-o secunda cand interactionez cu tine si ma dezarmezi instantaneu cu zambetul ala superb si inocent,am impresia ca fara probleme esti o persoana mai "tare" decat mine,si aici intervin complexele pt. ca vezi tu,in mod normal NIMENI nu e mai tare decat mine.Ai reusit aproape sa ma distrugi din orice punct de vedere si mi-a fost foarte greu sa imi revin,dar tot as mai servi o portie cu mare placere.N-ai idee cat de mult mi-as dori sa te urasc,sa realizez ca nu mi-ai oferit niciodata tot ce meritam,ca probabil insemn mult mai putin pt. tine decat insemi tu pt. mine.....dar sunt incapabil de asa ceva,mi-e imposibil sa canalizez asemenea sentimente catre cineva cu o alura atat de angelica de copil nevinovat...mai ales cand totul iti da o impresie de basm cu tine.Pentru o perioada am crezut ca n-o sa ma mai chinui,si desi incomplet credeam macar ca o sa imi pot vedea de viata linistit.Dar imi apari in vise,numele iti este scris pe diverse lucruri pe strada,cand uit de existenta ta apari,si ma cauti si parca simti tu ca ai iesit din viata mea si nu vrei asta..... si inca simt conexiunea aia...si simt ca o simti si tu.Dar nu mai vreau sa fie asa,nu e sanatos deloc,cuvintele astea le scriu intr-un moment de slabiciune....sa nu ti-se urce la cap.Nu mai am rabdare deloc,nu mai suport situatia asta,chestia asta m-ar putea ucide.....insa nu ma pot gandi la o moarte mai placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu