luni, 6 septembrie 2010

awww...so damn cute


Colaborarea asta dintre Jeremy Scott si Adidas este una foarte fructuoasa...atat sneakersii cat si imbracamintea sunt WOW.Pt colecta actuala f/w 10/11 ciudatelul Jeremy a scos niste articole foarte interesante,insa eu abia astept primavara.O astept nu numai pentru faptul ca este anotimpul meu preferat acum dar si pt acesti teddybear hi-tops din poza care vor aparea in colectia s/s 11.Sunt adorabili,sincer....sunt prea adorabili.Si nici macar nu vreau sa ma gandesc la reactia fetelor,va fii fix ca atunci cand mi-am luat V3roz cu cateva luni inainte sa apara....vor crea isterie in masa si o sa aud "ce draguuuut" pana o sa-mi tiuie urechea.Acum ramane intrebarea:pe roz sau pe un traditional maro cum se zvoneste ca ar mai scoate cei de la adidas?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu