duminică, 14 noiembrie 2010

Mostenitoarea viziunii McQueen

A trecut iar multa vreme de cand n-am mai scris pe  acest blog apreciat si care ar putea ajunge cunoscut in urma unei cursivitati,dar ce vreti,vremuri negre oarecum,sau sa le zicem tulburi,care nu imi lasa nici urma de dispozitie.Totusi astazi a fost o zi superba de noiembrie cum rar ne este dat sa intalnim in care am luat cu baietii biciclete duble si am facut haos prin herastrau pe o temperatura de 20+ grade.....tot acolo m-am intalnit si cu sustinatorul numarul 1 al blogului Andu,care a sarit instantaneu sa imi reproseze ca nu scriu mai des si mai constant,si desi nu e singura persoana care imi zice asta,el a venit si cu o idee de post nemaipomenita....deci iata-ne.Nu sunt genul de om care s-a apucat sa posteze MJ cand a murit MJ,deci o spun cu maxima sinceritate ca Alexander McQueen a fost/este designerul meu preferat...cu o mica perioada de migratie la Marc Jacobs(e ca si cum ar  trebui sa iti inseli marea iubire cu locul 2 putin ca sa te convingi ca ea e marea iubire).In parerea mea AMQ a fost un geniu creativ,un mare artist...daca aveam blog la moartea lui cu siguranta ii dedicam un post.Unul dintre primele ganduri care mi-au trecut prin cap la aflearea vestii decesului sau a fost:"oook.....acum cine o sa preia postul de director creativ la McQueen......cine se risca sa ii calce pe urma acestui minunat creator,cu un stil si o viziune total autentice si imposibil de imitat...oare ce o sa se intample cu brandul McQueen?".Cei de la Gucci group,compania mama care detine 51% din Alexander McQueen,au luat o decizie buna in parerea mea de a o numi pe 27 mai 2010 pe mult ravnitul dar totodata dificilul post pe Sarah Burton,practic mana dreapta a regretatului designer,care lucra in companie din 1996 alaturi de el,bazandu-se ca aceasta va duce mai departe cel mai bine viziunea si stilul unic al lui AMQ.Si daca avem in vedere faptul ca debutul lui Sarah la Paris Fashion Week a fost bine primit de critici,acestia considerandu-i colectia ca una cu tipicul aer McQueen dar si cu un stil propriu,mai usor,mai bland,mai optimist......n-au gresit.Parerea mea personala e ca brandul trebuia inchis,fiind foarte greu sa continui cu viziunea si inconfundabilul stil al regretatului Lee,dar daca tot ii calca cineva pe urme,cea mai indreptatita si potrivita persoana pt. asta este Sarah Burton.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu