duminică, 28 noiembrie 2010

Mici rautati

Azi,am fost trezit fara vointa mea cu ajutorul suntetului superb al slagarelor lui Nicolae Guta,de catre supercultocizelatii mei vecini care faceau gratar in spatele blocului.Daca mai pui la socoteala faptul ca aveam decat vreo 5 ore de somn si o mahmureala misto,va dati seama cam cat de relaxat mi-am inceput eu ziua.Am realizat din acel moment ca astazi dracusorul ala mic de pe umarul stang l-a trimis pe ingerasul de pe umarul drept la magazin sa ia un suc si a inchis chioscul cu cheia.Am zis ca daca o sa stau toata ziua in pat,offline pe facebook si nu vorbesc cu nimeni imi trece...si pot ramane persoana buna care pretind ca sunt...dar totul sta sa refuleze observ,asa ca nu ma mai pot abtine sa nu zic si eu niste mici rautati in gura mare.In primul rand va rog eu frumos fetelor,potoliti-va cu pungiile cu h&m in poze,va rooog,e so 2008......nu realizati ca se deschide in curand si la noi,si o sa fie 800 de mii o rochie,si cand o sa mergeti voi cochete asa pe strada,o sa le vedeti si pe Lucica din Dumitrana si pe fata cu cercei mari din aur si nike in picioare care asculta manele din rahova purtand aceeasi rochie...marfa.In al doilea rand(ideea asta vine de la o cunostiina care e femeie) ce cacat e noul trend in care fetele tin gura deschisa si par speriate in poze....wtf happened,te-ai teleportat cumva din timpul revolutiei franceze si te sperie aparatul aluia????...NU,esti la gang cu paharul primit pe gratis joia,venita in speranta ca o sa prinzi un fortat gelat,cerat de militari si tu l-ai rugat pe fotograf sa te pozeze, iti spun eu......asa ca nu mai face fata aia de parca tocmai ai fost surprinsa hranindu-te cu maruntaiele unui copil de 0-3 ani,sincer.......si sunt multe,multe multe,dar risc sa ranesc persoane la care tin,si nu vreau asta,nu m-as simti deloc bine....se pare ca totusi sunt omul bun care pretind (dar n-am cum sa nu-mi doresc ca vecinii cocalari care au bagat manele in spatele blocului Duminica dimineata sa arda de vii urmatoarea data cand fac asta) P.s:dezamagit de faptul ca am omis sa-mi pun o poza de profil cu desene animate,ma gandesc foarte serios sa-mi pun una cu Sabrina Manoliu de la Tvr,pentru ca e o tipa foaaaarte tare =))))))))

Un comentariu: