marți, 13 septembrie 2011

Back for the future


Nu stiu cati dintre voi au prins in copilarie celebra serie "Inapoi in viitor",dar mie,unui fan impatimit si fascinat in copilarie mi-se pare ca a avut o notorietate atat de mare incat e imposibil sa nu fi auzit cineva de ea....sper sa nu ma insel,nu stiu.Eu unul si cei generatia mea cred ca am visat DeLorean-ul ala in 60% din visele  pre pubertate.....si putin dupa,datorita reluariilor de la  pro tv.Dar pentru cunoscatori se mai adaugau inca 25% pt visele cu adidasii lui Marty McFly de la Nike.Eram ceva de genul:wooow,asa or sa arate nike-uriile in viitor,wooow.Cu totii stim  ca Michael J.Fox nu are o soarta foarte blanda el suferind de parkinson,insa la multi ani dupa ce a iesit din spotlight talentatul actor de comedie ne mai face o bucurie enorma.(bine,nu noua,americaniilor cu bani in mod special).Impreuna cu fundatia sa Michael J. Fox foundation,e-bay si cei de la Nike au scos la vanzare cate 150 de perechi de McFly Nikes zilnic pe e-bay pana pe data de 8 decembrie daca  sunt eu informat corect.Deci daca va tine buzunarul si aveti cat de cat putina initiativa,impliniti-va visul din copilarie,pentru ca nu stiu daca exista un sentiment mai placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu