vineri, 11 martie 2011

Asa...de criza

A trecut prea mult timp de cand nu am mai scris nimic aici,promit sa nu mai las atat sa treaca niciodata....dar a fost frig,si deprimant...si e greu sa scrii despre noii sneakers de la Balenciaga sau o vesta de la Burberry cand in jurul tau oamenii se arunca de la balcon in parlament si fac rate pt o paine si un kg de carne,chiar nu-mi venea.Si tocmai de la problema asta s-a nascut acest post,avand in vedere faptul ca pt. majoritatea dintre noi e criza,nu gluma,e greu sa mai cheltuim sume de 200+ euro pe incaltari dupa care balim.Ce facem in situatia asta?...ca eu unul sigur,Dumnezeu mi-e martor ca nu o sa ma duc sa ma incalt de la zara...si cum din multele perechi detinute in trecut am donat peste jumatate heroinatiilor din cartier(de prost ce sunt),care ma pacaleau ca sunt amarati si nu au cu ce sa se incalte....perechiile cu care am ramas si ma mandream odinioara s-au cam uzat....cum sa remediez oare situatia si sa nu apar cu Prada rupti in societate??.Raspunsul a venit intr-o fractiune de secunda evident,acesta fiind Yoox.com.,unul din cele mai mari fashion online store-uri din lume.Spre bucuria mea,pe site era bunastare la perechiile de incaltari intre 50 si 100 de euro,nu mi-a fost deloc greu sa gasesc multe modele de la branduri destul de consacrate.Mai concret cei care ne scot din rahat sunt in mare Puma sport fashion(prin colaborariile cu AMQ si Miharayasuhiro),Munich,Serafini,Bikkembergs,Custo Barcelona(spre totala mea surprindere au scos incaltari de barbati,pt cine e informat mirarea e la fel de mare,in orice magazin Custo din lume minim 85% din articole sunt pt femei),dar si niste dunk hi-uri interesante si chiar o pereche de Billionaire Boys Club.Deci......oameni buni,avem de unde sa ne luam baschetii cool si pe saracia asta la un pret decent,cand in vedeti pe unchiul Cichi,cinstiti-l cu un shot pt. pont ;)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu